Migrän ajajaj...

Hej hej!

Nu sitter jag här med oerhörd huvudvärk och bara vill få bort den på något sätt, men det verkar inte fungera. Idag började i alla fall dagen med praktik, detta var veckan jag verkligen fasat för, för nu väntade LAGERJOBB. Men det var bara att ta tjuren vid hornen och gå dit. Vi kom till personalens avdelning och fick letat upp våran handledare Mary, Mary ledde in oss till ett jättestökigt rum alltså lagret och där började storrensningen och sorteringen, till enbörjan ganska kul, jag och Robert hittade jättemycket roliga saker att leka med thihi, vad sägs om en sådan där mjuk hammare som man kan fäktas med??? det var skoj hahahaha...

Efter det har vi haft pedagogiskt ledarskapslektion, vi började med läxförhör, där klarade jag ju G i alla fall mohahahaha, Sedan gick vi igenom komunikation om hur man håller ett tal, sedan fick vi öva på att hålla ett tal, jag fick uppgiften att hålla i ett tal om "köpa ekologisk choklad", intressant ämne haha!

I lördags praktiserade jag i disken på ett bröllop, det var grymt häftigt måste jag säga, servitörer i fina utstyrslar sprang fram och tillbaka i full galopp, jag och Carolina stod snällt och putsade bestick thihihi...

Imorgon skall vi på ett museum sen lutar det åt att det blir shopping:).

Diabetesen då?

Idag vaknade jag på ett värde av 14, no good no good. Men jag fick snabbt ned det till 8 så det kändes skönt! Märkte av lite senare på dagen att jag hade ont i ögonen och kände mig illamående, fick en idé att det var nålen som var gammal och räknade ut att den suttit för länge, alltså snabbt upp på rummet för nålbyte och efter en timma kändes det lite bättre. Har ju börjat träna en hel del här nere och det tror jag hjälper till att hålla blodsockret stabilt...

KRAM PÅ ER ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0