kolla vad jag hittade!

kolla vad jag hittade, det är en diabetesid bricka, jag vill ha en sådan men dem är så jäkla dyra fast samtidigt kan det ju verkligen rädda livet på mig, skall fråga mamma om hon kan tänka sig köpa en sådan till mig:

http://www.matsilver.se/art-1.asp?id=2282&iPageID=166


Bra ställen att ha på mig den på:

* Gymmet när jag börjar på sportslife, känner ju inte riktigt mitt blodsocker under motion och träning.

* Krogen, absolut jättenödvändigt!

* Shoppingturer, som jag berättade när jag var på Gekås blir jag oftast skitlåg när jag är ute på shoppingrundor.

Tankar från Linda en söndag kväll klockan 23:35.

Kommentarer
Postat av: Fia

Be en vanlig guldsmed att gravera in istället för att köpa så där dyrt! Det gjorde dom åt mig när jag var liten, hade mitt namn och telnr och på andra sidan stod det att jag var diabetiker. Mycket billigare:)

2009-04-11 @ 09:01:09
URL: http://diabetesfia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0