Varit en äkta student

Varit en äkta student nu och "nattpluggat" otroligt korkat, men hade faktiskt ganska mycket energi just då. Men det har resulterat i en mycket trött och seg Linda, blodsockret ligger på en stabil 12:a men men om man tänker på förutsättningarna känns det relativt ok. Uppsatsen är inlämnad i tid i alla fall. Jag vill gärna tugga på någonting när man sitter och intensiv pluggar och skulle gärna vilja unna  mig något gott för att jag känner mig duktig. Men där är ju faktiskt dilemmat svårt eftersom jag inte rör på mig och bara har insulinet att kompensera med. Ibland fungerar det och ibland fungerar det inte. Igår blev det coca-cola Zero, the i mängder och en liten Ben and Jerrys glass (Har ni sett den lilla modellen??,Perfekt storlek då äter man ju inte för mycket av det goda men ändå kan unna sig). Vad äter ni under tiden ni pluggar?

Shiva mår dåligt, vilket får mig att bli orolig, vill inte ha samma mående som i vintras, har varit ute på en promenad med henne, Eric kom och hälsade på vi passade på att äta en glass i solen på gräset, det var underbart! Shiva älskar att få vara med i bakgrunden och nu vilar hon gott i min säng, håll tummarna för att hon blir bättre :)

//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0