Ung Diabetes har rådsmöte och riksstämma är på ingång

Hej!

Just nu befinner jag mig i Stockholm för att deltaga på Ung Diabetes rådsmöte och Svenska Diabetesförbundets riksstämma. Det är så otroligt spännande så det är inte sant!! Ung Diabetes gör så mycket fantastiska saker så jag är grymt stolt att vara en del av Ung Diabetes. Nu på kvällen har jag och resten av rådet ätit en middag ihop och sen har jag och Ung Diabetes ordförande suttit och jobbat för att få ett bra och kreaktivt möte imorgon.

Nu sitter jag och förbereder mina punkter inför imorgon, jag är ju bland annat projektansvarig för Livets Gång 2012 :)

Shiva är hos en vän till mig dessa dagarna, saknar henne som en tok men vet att hon har det fantastiskt bra!

Vi hörs!

Kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0