Linda med rätten att klaga..

Ja natten var tuff eftersom min diabetes och kropp i sig inte samarbetade och kroppen bildade ketoner vilket resulterade i ett fruktansvärt jobbigt läge för mig. Jag ställde in skolans lektioner och passade på att sova ut och vila, det var välbehövligt vill jag lova. Ikväll skall vi ha träff med lokala Ung Diabetes i Göteborg, det skall bli roligt men samtidigt otroligt givande att få prata av sig och även få chansen att "klaga" på sin diabetes. Dom om någon kommer ju verkligen förstå. Jag förstår själv att det inte ger så mycket att klaga men ibland måste man få klaga av sig lite för att sedan ta nya tag.

Vad tycker ni? Får man klaga på sin diabetes?

//Linda

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag tycker att man SKA klaga! :) Diabetes är ju ingenting vi själva har valt att leva med och andra människor klagar ju på sådant de tycker är tråkigt/jobbigt. :)

2012-05-04 @ 15:58:45
URL: http://www.tirren.se
Postat av: mia

japp, det måste man få göra!!

2012-05-04 @ 19:59:06
Postat av: Anna S

Det tycker jag att man får göra.

Diabetes är ju jobbigt nog att leva med.

2012-05-07 @ 13:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0