Njuter

Hej :)

Är i Åsa med hundarna och njuter av det fantastiska vädret, har till och med städat bilen, duktiga duktiga jag. Det är så skönt nu när jag börjat plugga och kan vara lite mer flexibel med min tid än vad det va när jag jobbade. Är väldigt skönt att kunna ha kvalitetstid med Shiva, vi blir bara starkare och starkare i våran relation. Har föresten anmält oss till Hedeforsens kennel-läger. Min mamma var med Shiva där förra året och förra året igen var jag där med Shiva, gud vad roligt det var att få fördjupa sig i spår,sök och lydnad bland proffsen i flera dagar i streck. Jag och Shiva lärde oss jättemycket.

Nu skall jag ta en tur till affären.

//Linda








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0