Tenta

Tentan är över och det började tidigt imorse, klockan 08:00 stod jag på pedagogen i göteborg för att få ordning på min didaktiks tenta. Vi var få i salen och man fick ha litteratur med sig men vi blev ombedda att stänga av våra mobiler. Jag vill få ett gott och rättvist betyg därav tänkte jag ha nogran kontroll på mitt blodsocker. Jag frågade läraren om det var några bekymmer. Han hade aldrig fått frågan innan berättade han,  men någon gång skall ju vara den första :) Det var helt ok att kontrollera blodsockret under tentan, och jag låg på en stabil 10:a hela tentan igenom, känns ok. Brukar stiga av stressen till typ 17 så var relativt nöjd.

Har ni ofta högt blodsocker vid tenta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0