Fråga!

Hej!

Jag skall flyga imorgon från landvetter-köpenhamn och sedan vidare till färöarna. Jag har packat ner en festis i handväskan ifall jag skulle bli låg men kom på att det är ju någon mängd man inte får överskrida när man går igenom tullen. Har ni koll på om man får medtaga en festis på 250 ml? Kan jag få ta med den eftersom jag är diabetiker och snabbt kan behöva något sött? Fråga 2: Jag har börjat äta Extend, får man ta med sådana utomlands? Är ju inom norden jag åker men man vet ju aldrig..Kram på er!

Kommentarer
Postat av: insulinbella

Nu är jag lite sen med att svara,haha..men man får inte ha med sig någon vätska själv utan den får man slänga vid incheckningen. Däremot kan du köpa dricka när du checkat in som du får ta med dig på planet. Extend produkter skulle jag lätt ha packat med..varför tänker du att du inte skulle få ta med dom? Jag har tagit med en hel del grejer till USA, Venezuela mm och inga problem så länge det inte är massa "konstiga" produkter. Bara att kika på tulldeklarationen vad man måste förtulla!



2012-06-16 @ 22:16:35
URL: http://insulinbella.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0