Diabetesförbundet har ett fantastiskt

tema inför världsdiabetesdagen 2012, jag tycker det är ett bra fokus som gör det informativt och roligt för barnen med diabetes: http://www.diabetes.se/Templates/Standard/Pages/NewspaperArticle.aspx?id=3757

En Bamse tidning där "Lill-Mickel" får diabetes, jag skall ta upp detta på styrelsemötet med min diabetesförening här i Kungsbacka och hålla tummarna för att vi kan köpa in sådana til världsdiabetesdagen. Mina förhoppningar av att vara ordförande i Kungsbacka är att bidra till en lättare vardag för personer med diabetes i alla åldrar, vet ni vad jag tror är ett vinnande koncept? - Glädje och värme. Det kommer man långt på, i Kungsbacka Diabetesförening skall man alltid bemötas med ett leénde,värme och omtänksamhet, ett tecken på att man aldrig är ensam relaterat till diabetes.

Bamse.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0