Är på Färöarna

åååh mina underbara bloggläsare, denna weekend spenderar jag på det som jag brinner för allra mest. Diabetesfrågor, denna gången är  det inte bara i Sverigevi har möte med våra nordiska kollegor. Alla har fantastiska erfarenheter att dela med sig av och jag lyssnar, tar in så mycket jag kan.Jag fashineras av att vi är så många som arbetar för samma sak, diabetes!

Det finns mycket olika synpunkter om diabetes men alla här strävar ändå efter samma mål, att skapa goda förutsättningar för personer med diabetes.

Alla här har en koppling till diabetes, man är antingen typ 1:a, typ 2:a eller annhörig till någon med diabetes.

Mina vänner, jag är varm av glädje <3!

Färöarna är också otroligt vackert, när vi flög in med flygplanet till Färöarna kändes det nästan som jag var på månen hihi...




Kommentarer
Postat av: ebba

Jag har en fråga. Vi har läst religion i skolan de senaste veckorna. Fick du namnet Shiva från en gud? Hinduer tror på en gud som heter Shiva. Ville bara veta :)

2012-06-09 @ 14:21:00
URL: http://ettlivsomdiabetiker.blogapot.com
Postat av: ebba

2012-06-09 @ 14:21:26
URL: http://ettlivsomdiabetiker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0