<3

Idag har jag och Shiva haft besök av Josefin och Swatch, det var jätteroligt. Vi började med att gå in i våran trädgård här i Åsa för lite inkallningsträning. Det är vettigt för alla parter, Shiva behöver träna på att titta på när andra tränar, hon vill ju så gärna vara med :) . Sen blev det fika här hemma i stugan (Är hos mamma och pappa för tillfället och njuter av lite semester).Det är så roligt att umgås med Jossan för både hon och jag har ju ett sådant stort hundintresse så vi kan alltid ha med våra hundar hos varandra och vi kan alltid få till träning för dom.

Jag och Josefin träffades när vi utbildade våra hundar till service/signal hund. Det blev verkligen en vänskap som jag är glad över idag. Det är något som min diabetes faktiskt gett mig, mycket vänner. Jag har ju bland annat genom ett diabetesläger träffat min bästa vän AnnaLisa. Har vänner med diabetes från hela kungsbacka kommun, hallandslän,Sverige och VÄRLDEN. Ja vänskap det är något min diabetes har gett mig.

Kan du komma på något bra som din diabetes har gett dig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0