ångest

Snacka om att ångesten är total, jag känner att jag inte passar in på lärarprogrammet. Det är dags att ta tag och hitta passion och glädje. Min passion och glädje hittar jag i att arbeta med det jag tycker om. jag vill jobba med diabetesfrågor, det finns ju inte riktigt en tjänst till det. Kanske kan jag starta mitt eget inom området? Jag har i alla fall tagit ett steg i rätt riktning, sökt andra utbildningar som verkligen resulterar i min passion och mitt liv. Imorgon kommer beskedet, kanske kommer jag inte in någonstans? Vad gör jag då? Är jag var på lärarprogramet? Njaa är det det jag vill? Nej det är det inte!
 
Imorgon klockan 13 släpps antagningsbeskedet, jag vill veta nu!!
 
Lindis

Kommentarer
Postat av: Linnéa Friis

Hej Linda!
Jag är dotter till Malin, Malin Lindström som du hade som språk lärare när du gick i skolan.
Jag skulle gärna vilja ha din mail adress.
Mamma sa att om det är något så kunde jag maila till dig ah!
Kram Linnéa

2012-07-12 @ 23:04:42
URL: http://linneafriis.blogspot.se
Postat av: ebba

Hoppas du kommer in! Jag vill också veta nu!! :(

2012-07-17 @ 08:53:06
URL: http://ettlivsomdiabetiker.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej!
Jag har en liten dotter med D. Jag är själv sjuksköterska. Om du vill jobba med D, kan inte diabetessköterska vara ngt? Jag har själv funderat över det men känner att jag får "nog" av D hemma. Tack för en bra blogg! Hälsningar Matilda

2012-08-05 @ 23:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0