LUD Göteborg med omnejd

På LUD Göteborg med omnejd facebook sida diskuteras föreläsningsförslag samt en middagsträff. Gå in och påverka ni också så vi får ihop många ideér och förslag.

Gå alltså in på : LUD Göteborg med omnejd

För dig som inte har facebook kan du maila frågor och ideér till mig på [email protected]

Ja mitt hjärta brinner verkligen för diabetesförbundet och diabetesföreningarna, det betyder grymt mycket för mig att få chansen att träffa andra personer med diabetes samt att få arrangera saker är också otroligt betydelsefullt för mig. Jag tror faktiskt att det är min livsuppgift här i livet, att arbeta som diabetes ambassadör, vad tror du att din livsuppgift är?

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0