Det där med vuxenlivet..

Hej!

Har nu under kvällen strukturerat upp räkningar och kollat så jag har koll på mitt liv, det känns ganska viktigt, ganska? Nja superviktigt! Det där med vuxenlivet känns ibland jävligt jobbigt, är det inte bilskatten som skall betalas då är det sommardäck som skall på, något skall struktureras upp, Shiva skall vacineras snart fick jag kallelse om också. Dags att boka vacinationstid också. Plugget skall göras och ändå måste jag fortsätta joba för att få tillvaron att gå runt. Ja jag vet inte, hoppas att livet också kommer erbjuda massa glädje och positiva saker.

På tal om vuxenpoäng så gjorde jag en kyckling i ugnen till middag idag, det blev gott resultat

Mitt blodsocker just nu är inte superstabilt kanske därför jag är lite "down" just nu.

29 dagar kvar tills jag får flytta in i lägenheten, älskar dock min lilla stuga här i Åsa så jag tror när ekonomin är lite bättre då jag nått min utbildnings slut så kommer jag absolut flytta tillbaka hit på riktigt <3.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0