Livetsgång i Kungsbacka

Idag var det min lokala diabetesförenings tur att arrangera Livetsgång, vilken livetsgång vi pratar om vet ni ju säkert vid det här laget att det är Kungsbackas diabetesförening jag är ordförande i. Vi arrangerade gången som en tipspromenad, barn och vuxenfrågor fanns det att svara på.

Föreningen stod för korv,frukt och dryck, det var en mysig tillställning. I insamlingsbössan blev resultatet 1199 kronor, väldigt roligt tycker jag. Inte mycket kanske ni tycker men jag är jättenöjd, diabetes har verkligen uppmärksammats denna veckan, det gillar jag, så skall det va!

Istället för att vara hemma o titta på tv var vi ute och gjorde något bra för diabetes, det var inte svårt, lätt som en pankaka att styra upp och det gav ändå 1199 kronor, många bäckar små, många bäckar små..

Kram Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0