Kära du har varit här :-)

Helgen har varit fantastisk, mötte dig kära du på göteborg C, vi åkte hem till mig och åt middag med mina syskon och deras respektive, kycklinggryta med ris, du berömde mig för maten, det gjorde mig varm och glad. Vi låg och pratade på kvällen, det var mysigt.

På lördagen behövde kära du plugga så då gick jag och shiva till ikea och träffaed josefin med swatch, vi tränade och gick runt och tittade på saker, sen fikade vi med hundarna på Cafét, shiva blev verkligen tränad, mycket springande barn, bra jobbat sötnos!

På kvällen blev det tacomiddag med kära du, vi såg på film. Du höll i min hand, jag tog i din. Glädjen var stor hos mig, tryggheten var enorm och jag mådde så bra. Tacosen var god.

Söndag, vi tog en promenad med shiva, tittade på när hon "spelade" aktiveringsspelet och sen tittade vi på film.

Det var dags för dig att åka, jag blev ledsen när du åkte, men du skall skriva bra resultat på en tenta först. Sen ses vi igen.

Tack för denna helgen, det var supermysigt!

Nu skall jag åka till jobbet och ikväll blir det "sy-möte" med systra mi och svägerskan Helena "2" . Undra hur ett sådant går till :)

Kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0