Idag har vi gjort skillnad!

Idag var den stora Livets gång finalen i Kungsträdgården i Stockholm, jag var där givetvis! Det var så roligt att se allt engagemang för diabetes, min sjukdom! Den som ofta glöms bort eller ses som "Det är la inget farligt", men idag var det våran tur, våran dag!

Det har varit uppträdande i dans,sång och ett band som spelat. Vi har haft barnteater, ansiktsmålning, utställare i tält, diabetesförbundet var där, ungdiabetes var givetvis där och en massa folk var där.

Jag stod med en insamlingsbössa som blev tyngre och tyngre för varje minut som gick, glädjen inom mig var enorm. Det var roligt att se alla som gick in i mål som hade gått promenaden "Livets gång" för diabetesforskning. Oj vad speedat det har varit, oj så roligt vi har haft det!

Imorgon är det Kungsbacka diabetesförenings tur att arrangera livetsgång, idag var jag med i en miniintervju i Kungsbacka posten, kul, tack för uppmärksamheten. Den behövs, all uppmärksamhet behövs!

Håll tummarna för oss i Kungsbacka imorgon <3

Många Kramar från

Linda som varit igång sen halv 7 imorse puuuuh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0