ibland förstår jag inte, men det är väll lika bra det...

Mätaren visar 23.2 och klockan visar snart 01:00, jag borde sovit för längesedan...

Hopp, gå igenom kvällen. Vad har jag gjort för "fel"? Eller haj jag gjort fel överhuvudtaget? Är det kanske en förkylning som spökar?

Jag har tagit mitt novorapid för att sänka blodsockret, tog 6 enheter och jag hoppas blodsockret landar runt 9, ja jag vet inte helt perfekt men det känns tryggt att inte vara för våghalsig på natten.

Sen passade jag på att göra mig en flaska soda streamat vatten för att släcka törsten som skriker efter vatten. Allt för att lyckas och kunna uppnå en bra morgon imorgon.

Kram Linda






Shiva ligger med ett vakande öga, hon hjälper mig att hålla koll, det känns tryggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0