Hemma ifrån ungdiabetesrådsmöte

Heej :)

Klockan är mycket och jag borde sova men ja, en liten tjing här får hinnas med.

I helgen har jag varit på rådsmöte med ungdiabetes råd, mötet ägde rum i norrland utanför Härnösand. Vi har kommit fram till en massa spännande saker som kommer äga rum under detta och nästa år, vi i rådet har en mycket viktig uppgift att göra unga diabetikers röst hörd och bevara ungas intressen.

En viktig del i ungdiabetes stadgar anser jag är: "Att skapa mötesplatser för unga med diabetes". Det gör vi speciellt genom våra läger, det kommer bli grymma läger 2012, promice!

Något som också kommer bli sjukt mycket bättre är våran hemsida (www.ungdiabetes.se) , håll koll där, där kommer det komma upp mycket nytt material, spännande teman att följa, nyheter att hålla sig uppdaterade på och självklart inbjudan till läger och aktiviteter.

På lördagen hade vi aktivitet tillsammans och då red vi på islandshästar, ni som känner mig vet att jag är LIVRÄDD för dessa djur, men vet ni? Jag red på hästen i två timmar, sjuktnöjd!

Kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0