Möte med diabetesföreningen

Eftermiddagen eller kvällen rättare sagt spenderades med att ha möte med Kungsbacka diabetesförening. Det var roligt eftersom vi hade så mycket att se fram emot och planera.

Nu vankas det 30 årsjubileum den 22/1, då kommer vi ha en föreläsning som leds utav Ragnar Hanås, pysselhörna för barnen och på kvällen dukas det upp en buffé och det blir musikunderhållning till det, ser verkligen fram emot det. Våran kassör som hängt med länge i föreningen läste upp första kallelsen till bildandet utav Kungsbacka diabetesförening som alltså är 30 år gammalt snart, riktigt roligt, kul att det var bevarat!

Sen så har vi årsmöte i mars, då kanske det förhoppningsvis dyker upp någon ny i styrelsen, vill absolut inte förlora någon som jag har idag, men kanske ett nytt ansikte vore kul att se. Sålänge jag har gått med har det kommit in en ny varje gång. Farligt att gå på årsmöte som våran ledamot Mikael sa som kom för att observera årsmötet för 3 årsedan, fast blev han haha...

Sen har vi lite andra aktiviteter inplanerade men allt kan jag ju inte skvallra om idag hihi=)

Mötet avslutades med att göra utskicket till alla medlemmar, det är ju 145 medlemmar som skall få inbjudan om jubileumet samt inbetalningskort för föreningen, eftersom det är nytt år skall ju medlemskapet förnyas. I år skall Rickard gå med som medlem. Mamma och pappa är redan med. Skall försöka få med mig syskonen också. Det kan dom gått gå med i hehe=)

Birgitta som arbetar som diabetessjuksköterska på barnmottagningen som är med i våran styrelse skulle sätta upp inbjudan om jubileumet på både vuxen och barnmottagningen, detta får ju inte missas.

Efter utskicket så blev det fika som min kära mamma hade ordnat, haha japp henne tvingade jag med på en supleang plats i styrelsen för ett årsedan =).

Stor Kram till er alla

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0