kära snooze

kära snooze, du tar bra hand om mig, ser till så jag får vila några minuter till när jag är sååå trött, du är tillräckligt irriterande för att masa sig upp. Du stör lite här och där. Både Rickards alarmklocka (som han alltid glömmer stänga av), min egen väckarklocka jag köpte på gekås samt mobilen. Ni jobbar i skift och tänker aldrig låta mig sova, när jag som mest behöver det. Funderar ibland på att säga upp dig snooze, men ack jag behöver dig för mycket för det.

Hade ju turen att börja jobba klockan elva idag så har god tid på mig, men ändå blev det snooze mellan 8-9 haha det är helt klart en bra funktion ;-)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2011-01-10 @ 09:59:38
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0