=)

Hej hej :-)

Hade en jättemysig förmiddag idag tillsammans med mina syskon och deras respektive. Alla heter Henrik och Helena föresten lite roligt, vi kallar dom för Henrik och Helena 2. Där planerade inte mina syskon så bra. Blir ju lite som om min brors flickvän giter sig med min bror så kommer ju hon heta Helena Barknertz (om dom tar min brors efternamn då förstås), typ som att ta över min systers namn helt haha...

Vi åkte i alla all ut till naturområdet "Fjärås bräcka" där vi köpte oss varsin våffla och satt o mös och pratade en massa,supermysigt.

Jag förstår att ni undrar vart Rickard var? Han var hemma och var "sjuuuk" ;-) haha host host..

Idag blir det jobb mellan 16-21, ganska lugn dag.

Kram Linda

Kommentarer
Postat av: Anna S

Ja, snacka om copy cat att heta Helena hon med. ;)

Låter gott med våffla.

2011-01-17 @ 16:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0