27 december

Hej!

Fått nya besked om Shiva, hon får komma hem idag. Mamma skall hämta henne eftersom jag jobbar (TYVÄRR), så jag får nog reda på allt efter jobbet ikväll. Det har verkligen varit ansträngande dagar när någon man tycker så mycket om är sjuk..Stackars underbara snuttis..Jag vet att dom har undersökt bukspotkörteln, undra varför? Jag hoppas min lilla prinsessa snart blir helt återställd. Jag märker av att blodsockret påverkas av min oro, ostabilt och oftare högt än lågt. Det gäller för mi att lita på att expertisen klarar av detta, även om jag så gärna skulle vilja vara där för att själv kontrollera att ho får den bästa möjliga tänkbara vård.

Igår var jag hemma hos AnnaLisa och gav hennes lilla son Leo en julklapp, han är verkligen helt fantastisk den lilla killen, han fick en kassaapparat så han kan leka riktig affär nu :) .

Imorgon blir jag 21 år, min syster har arrangerat en liten överaskning för mig då. Skall bli spännande att se vad hon har hittat på. Sen kommer min familj på kvällen.

På fredag händer det också något roligt, längtar! Vill ni veta vad det är? Det får ni inte!!! hahahaha...

Kram Linda


Kommentarer
Postat av: Emma

Kika gärna in min blogg! :D Kramen!

2011-12-31 @ 10:36:08
URL: http://mindagmeddiabetes.blogg.se/
Postat av: Anna S

Hej Linda, åh nej,så ledsamt att Shiva är dålig.

Hoppas att hon blir helt återställd och snart får komma hem!



Kram

2011-12-31 @ 17:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0