Lyckan börjar sakta men säkert knacka på dörren

Var på födelsedagskalas (ja idag igen!) hos en gammal barndomsvän som blev 21 år idag, det var så roligt att träffa gamla vänner igen, skratta och ha trevligt tillsammans, prata gamla minnen. När jag kom tillbaka tog jag en lugn promenad med min underbara Shiva, såg en film, åt lite chips, fick ett samtal.

Gick ut och satte mig på trappen, min trogne Shiva följde med, la sitt huvud i mitt knä luktade på mig så det inte fanns någon "låg" eller "hög" doft hon skulle hjälpa mig att märka.

Nej ingen doft, skönt. Shiva lägger sig ner i mitt knä igen, samtalet fortgår, jag blir glad och varm utav samtalet. Samtalet fortgår, jag lägger på med ett leénde på läpparna, känns så bra!

Lyckan börjar sakta men säkert knacka på dörren <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0