Dagen idag..

Dagen har bestått utav hundträning, jobb och fika dejt hos mig med AnnaLisa och Fannie. Två utav mina allra bästa vänner. Fannie kom från Åland idag, där hon nu bor. Har saknat henne så och blev så glad att hon valde att komma hem till mig innan hon åkte hem till sitt barndomshem. AnnaLisa är också en riktig pärla som jag verkligen tycker om.

Det är så viktigt att man är rädd om sina vänner tycker jag, Fannie har jag kännt hela livet eftersom våra familjer är vänner och vi har växt upp tillsammans. AnnaLisa har jag också känt väldigt länge och vi har mycket gemensamt samt väldigt lätt för skratt ihop.

Är glad för att jag varit mån om vänskapen med dom, för den vänskapen är fin och den bästa jag har!



Shiva blev också glad att Fannie kom hihi :-)


Kommentarer
Postat av: AnnaLisa

Och jag tycker om dig minst lika mycket <3 Du är guld värd gumman!

2011-04-20 @ 22:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0