Shiva träning

Heej!

Nu  har blodsockret stabiliserat sig till en 6:a vilket känns otroligt skönt och jag kan börja pusta ut igen, tog en vända med Shiva till ängen för att träna lite stanna,hit och loss. Det gick bra faktiskt regnet duggade lite men det var mest skönt :-)

Det gäller för Shiva att förstå att jag kommer faktiskt inte ge mig, vi fajtades lite om bollen och hon ville inte släppa likaså vägrade jag att låta henne ha kvar den. Jag bytte taktik jag släppte bollen men höll Shiva i halsbandet så att hon inte kunde springa iväg, klappade på henne och höll henne kvar tils hon släppte bollen, detta blir ju långtråkigt och Shiva börjar förstå att om hon släpper bollen får hon den snabbare tillbaka.

Nu blir det lite mat och segemyr innan det är dags att bege sig till gymmet för att träna, tror det blir mitt 17:e pass totalt, jag skall ju nå 100 då får man en snygg 100 tröja att vara stolt i på gymmet haha..

Kram på er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0