dejt med syrran ;-)

Åå älskar sådana kvällar som jag haft idag,  min syster är här och sover inatt så vi har suttit och pratat en massa ikväll. Det uppskattar jag något enormt, hon är den människan som förstår mig bäst i hela världen! Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Blandannat hur jäkla fort tiden går nu när man börjar bli "vuxen" känns ju liksom som vi åkte moppe och fick veckopeng bara förra veckan. Nu läser hon på chalmers och jag jobbar, har sambo och en egen hund. Sjukt va fort tiden går!

Båda längtar efter det där livet med, villa,volvo och vovve. Men vi bestämde att vi inte har något att stressa till utan att det får vänta några år hihi <3

Det var helt enkelt mycket roligt att träffa min underbara syster idag <3

Kram Linda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar att träffa dig med älskade lilla syster! vad sägs om hårfärgning idag?

2010-10-19 @ 12:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0