puuuh!

Idag var första stampet på schemat att möta upp AnnaLisa för att gå och träna ihop tillsammans på Curves, blev en bra träning och alltid kul att träna ihop med en kompis. Man registrerar ju alltid sig när man går dit så får man se på en datorskärm hur många gånger man varit där och idag gjorde jag mitt 20:e pass, när man gjort 100 får man en snygg tröja från Curves där det står 100 på, längtar efter min sån. Känns som en liten bekräftelse att man faktiskt kämpat och presterat,nått fram till ett mål!

Efter curves så blev det en lunch på Linneás för oss och lite allmänt prat,skönt med sådana förmiddagar.

I eftermiddag blir det jobb för min del så skall umgås lite med Shiva nu eftersom hon får vara ensam medans jag är på jobbet.

Vi hörs!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0