Linda

Hej :-)

Dagen idag har mest bestått änsålänge av att vara glad för teorin som blev godkänd imose, så jäkla gött att ha den "checkad", men det gäller ju att klara uppkörningen inom tvåmånader nu annars måste jag göra om skiten och det vill jag fanimej ALDRIG göra igen. hihi..

Både jag och Rickard börjar bli lite halvsjuka så det harvarit mys framför tv:n hela dagen nästan och jag har sovit en hel del, är väll sån där vanlig influensa som dyker upp på hösten...trötthet, kanske höst depretion??haha nej nu får vi inte tänka negativa tankar här. ;-)

Vi har i alla fall sett på filmerna "Meet the parents" och "Rånarna", båda var bra, skönt att slappa lite. Nu har Rickard gått till jobbet så då är det dags för mig att bli lite seriös också, såhär tvättas det,diskas och skall dammsugas.

haha nått roligt jag måste berätta också, Rickard och jag har bestämt oss för att bli lite mer jämställda när det gäller matlagning och handling, jaa det kan ju vara bra och Rickard vill själv börja göra mer mat så det blev att vi delade uppdagarna så han skall laga mat mån-onsd-freda-söndag och jag tisdag-torsdag-lördag. Alltså hans dag idag. På menyn stod det kött med potatis och sås, vilket lät gott tycker jag. Men efter en stunds fixande i köket så kommer han ut till mig och frågar ifall det går lika bra med korv och mos eftersom köttet glömts i frysen så det skulle inte tina på flera timmar. Jadå svarar jag, det går likabra! Efter ännu en stund för Rickard i köket kommer han ut igen och ser så besviken ut så det är inte sant, menyn har tydligen ändrats igen, denna gången stod det korv och limm-mos på menyn. hahahaha, min supersöta rara underbara pojkvänn!

Det blev inget limm-mos och korv för mig och Rickard till middag det åkte i papperskorgen ;-)

Kanske lättare om vi hjälps åt i köket hädanefter ;-) 

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0