jobb,hundträning och mys <3

Heej :-)

Idag blev det tidig uppgång eftersom jag skulle stå pigg och glad på jobbet redan klockan 07 imorse, men det gick bra. Hade lite bekymmer med att få ner blodsockret igår kväll, låg mellan 21 och 24 i socker, vilket är way to high! Tror det gjorde att jag sov lite oroligt..

Så idag har det alltså varit jobb mellan klockan 7-15 och sedan hämtade Rickard mig och vi åkte för att träna hund med josefin som bor i Kungsbacka också och utbildar sin hund till sos-hund. Det var jätteroligt och vi fick verkligen chansen att öva på mycket. Blandannat passivitet, det var en jättebra träning, Shiva och jag fick bland annat titta på när josefin och swatch tränade och likaså var det när jag och Shiva tränade så fick hon och swatch titta på, bra träning för våra ivriga vovvar!

Miljön var tuff för Shiva så jag insåg att vi måste få mycket mer miljöträning, får la tvinga ut mig i stan och träna där eller nått hehe..

När vi kom hem var vi frusna och kalla så då satte jag igång med att laga mat, blev baconinlindadkycklingfilé,potatisgratäng och kokta grönsaker, hur gott som helst. Sista avsnittet på LOST säsong tre var givetvis också på, nu är vi på jakt efter säsong fyra haha vi blev verkligen fast i den där serien ;-)

Linda


Shiva larmar mellan mig och Rickard



Hundträning :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0