Idag

Ja uch och fy ingen rolig dag idag, som mest har blodsockret legat på 24 idag, har lyckats få ner det till 17 nu efter många om och men.

Skall försöka få ut mig och Shiva på en långpromenad, det är avslappnande och härligt att bara vara med henne och få rört lite på sig på samma gång. Blodsockret blir ju också väldigt stabilt för mig av den motionen, vilket är bra :-)

Har i alla fall suttit min obligatoriska stund på körskolan och tankat in teori i huvudet på mig, vilket inte idag är så himla lätt men med omständigheterna gick det faktiskt bra där ändå.

Nu skall jag titta på Sällskapsresan.den ofrivilliga golfaren och sen blir det en promenad med Shiva och ikväll skall jag följa med pappa till hans styrelse i löfta moderaterna.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0