diskmaskin köp!

Vet ni jag är så glad?

Idag gav Rickard med sig, vi har köpt en liten diskmaskin :-D Den är en sådan man har på bänken och jag är så glad över denna lilla manick som skall spara mig en massa tid i köket!!

Hoppas den är bra, änsålänge är den inte inkopplad än för min kära pappa är sjuk och Rickard är på jobbet och ja jag får inte röra den innan den är installerad för då kommer något garanterat gå sönder haha. Men snart så mina vänner då skall det diskas haha=)

Efter diskmaskinköpet så gick jag och Rickard på Café och åt lunch, det var jättemysigt och vi fick lite tid för bara oss, det behövs när båda jobbar så himla oregelbundet!

Nu skall jag gå på möte med jobbet och sedan blir det hemåt för kösfix!

Kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0