dietist,körskola och muf <3

Gjorde en körlektion imorse, kändes bra men skall verkligen ta varje tillfälle till akt och öva innan det är dags för uppkörning.

Varit hos dietisten idag på morgonen också, kändes bra att prata av mig lite och få nya tankar och ideér hur man skall fortsätta kampen för ett bättre och stabilare blodsocker, var där nästan över en timma, hon är helt underbar dietisten i Kungsbacka, jag gårkvar på barn och ungdomssidan när det gäller dietisten. Det har alltid fungerat bra mellan oss så jag fick vara kvar där.

Nötter var något hon poängterade jag skulle äta för att få en långsam blodsockerhöjning, smart där :-)

Nu har jag promenerat med mamma,shiva och mammas hund willma, det var mysigt. Nu skall jag iväg på träff med underbara muf kungsbacka. Undra om man skall vara lite trevlig o köpa med sig något gott att fika! hihi..

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0