dagens dag

Hej hej :-)

Idag började dagen med körskola, vilket kändes väldigt bra och förhoppningsvis är det min sista körlektion forever haha..vill liksom bara få det överstökat nu. Det gäller att fokusera, koppla bort allt som inte har med bilkörning att göra och sen bara fixa 30-35 minuters bilkörning galant, så svårt skall det väll ändå inte vara?? haha..

Sen så övningskörde jag till gymmet och fick gjort mitt 23: e curves pass, känns skönt ett steg till närmare 100 som är mitt mål,sakta men säkert hehe. Är det någon annan som tränar på curves? jag gillar det grymt mycket=) Är ju verkligen min takt, jag tävlar inte med någon annan än mig själv och har faktiskt relativt kul på träningen än så länge!

sen så övningskörde jag ännu en gång till min mormors äldreboende, det var mysigt att se henne. Där satt vi och fikade o hade det gott en stund.

Sen var det dags för mig att jobba, så har min dag sett ut. Vad har ni hittat på??

Stor Kram Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0