Blodsocker obalans

Hmm detta känns lite skumt, jag vaknade även idag på ett 2 värde, vilket är alldeles för lågt och jag har ju sänkt lantus så det kan inte vara det som spökar måste vara något annat. Detta är ju liksom 3:e dagen i rad jag vaknat lågt.

Jaja i alla fall, det blev lite mat i morse och vila i soffan framför sällskapsresan, älskar verkligen dom filmerna. Rickard fick den av mig i present för några dagar sen. Hela boxen :-)

När jag kvicknat till så gick jag och Shiva ut i trädgården och kastade lite boll.

Nu börjar rekylen komma, blodsockermätaren visar 22.

Dags för en promenad :-)

Linda

Kommentarer
Postat av: Emma

Har detta problemet oxå. Inatt låg jag på 2. Sov oroligt och låg på 3 imorse.. :s har sänkt lantus med men svårt att veta vilken dos man ska ta. Är ju oxå så olika från dag till dag hur man rör sig osv.. hoppas du får ordning på det!

2010-10-01 @ 11:33:20
URL: http://emmazorro.blogg.se/
Postat av: AnnaLisa

Tack för fikan idag!! Fler sådana :D KRAM!

2010-10-01 @ 22:57:37
URL: http://annalisaochx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0