Är på regionskonferens västra med diabetesförbundet

Heej!

Idag blev det en tidig uppstigning eftersom jag är på regionskonferens i Kungälv, är här som representant för Ungdiabetes och min uppgift är väll att bidraga med våran syn i olika frågor, från ett lite yngre perspektiv helt enkelt och för att peppa lokalföreningarna att vara aktiva mot sina "unga diabetiker". Jag skall imorgon hålla en presentation om ungdiabetes imorgon (håll tummarna för mig haha). Hoppas det blir lite debbatt så man sår ett frö hoss lokalföreningarna här att man måste engagera sig för dom yngre + att dom skall ju veta vad vi gör så dom kan stötta oss!

Kvällen var jättemysig för det bjöds på sångunderhållning av två killar som verkligen hade röster från ovan, dom sjöng varierade låtar, allt från himmlen är oskyldigt blå till pappa jag vill ha en italienare!. Ååå va grymma dom var!

Sen blev det "vickning" med ostbricka.

Mycket trevligt!

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0