Rådsmöte på G i Stockholm=)

Hallo!!

Nu är jag i Stockholm och skall ha rådsmöte med ungdiabetes råd, jag lämnade göteborg klockan 14 idag och anlände till Stockholm klockan 17:45, där blev jag lite förvirrad eftersom centralen är SÅÅÅÅÅÅ stor jämfört med göteborg och jag visste inte riktigt vilket håll jag skulle gå åt, som tur var hittade jag rätt genom telefon coaching av våran underbara ordförande Therese som väntade på mig tillsammans med dom andra rådsmedlemmarna Björn och Nora.

Sen blev det en snabb anländning till hotellet för att lämna mina väskor och sedan var det dags för våran lokala aktivitet med ungdiabetes, det var boule och middag som stod på agendan, var en SUPERTREVLIG kväll och jag uppmanar verkligen alla som bor i stockholm med diabetes att hänga på när dom arrangerar dessa lokala träffar.

Det var riktigt trevligt att träffa människor i min ålder med diabetes, vi är alla i olika diabetesstadier men det är så skönt att få lite inspiration,tips och tankeutbyten med andra som faktiskt för en gång förstår när jag pratar blodsocker och insulin.

jag var lite skeptisk till boule, kändes som en pensionärsaktivitet haha, men det var JÄTTEROLIGT och är tydligen en grej man gör i Stockholm, kan säga att i göteborg har jag inte sett en enda boulehall, men man kanske skulle ordna en haha..

Imorgon börjar rådsmötet så får ta och sova lite innan det är dags för arbete!

Stor kram
Linda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0