lugnt

Hej hej :-)

Idag har varit en relativt lugn dag, har medvetet valt att ha lite lugnare i november eftersom det blir heltid med bräutigams i december. Var och skulle kolla synen hos optikern för körkortsintyget. Han hade inga lediga tider så jag fick komma tillbaka imorgon 11:20, skönt att få det ur världen!

Var på apoteket också och beställde min insulinpump, jag fick beställa alla sakerna men inte insulinpumpen, hade blivit något knasigt men hon på apoteket var jättesnäll och ringde min diabetessköterska så dom ordnade ihop det för mig så nu har jag min kära (?) insulinpump om en vecka!

Sen så har mycket fokus legat på Shiva, vi har varit ute på långpromenad i kylan med pappa och deras hund willma, spelat hundspelet (går ut på att Shiva skall flytta på saker och under hitta godis), är så kul att se henne tänka!!

Nu kom bnror min, vi skall fika lite och sedan bär det av till jobbet några timmar, skönt för plånboken!

Mamma skulle ju komma hem ifrån Thailand idag, änsålänge är hon fast i tyskland pga snön, typiskt!!

Kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0