känning och diabetesdag

idag vaknade jag av en känning, låg på 2.1. När jag ligger så lågt vil jag helst bara ligga kvar i sängen och vänta på service, dock är ju oturen ibland att jag inte har någon som kan serva men idag hade jag turen på min sida och Rickard låg brevid i våran mysiga dubbelsäng och han kunde snabbt serva med ett glas mjölk, tack älskling!

Har fått någon idé om att denna dagen skall bli en perfekt "diabetesdag", det betyder att blodsockret skall kontrolleras varannan timme och kost skall varieras med motion. Sådana dagar kan man ju faktiskt ha när man är ledig.

Så ikväll får n i all update hur det har gått med blodsockret under dagen :-)

Kram



Kommentarer
Postat av: Nora

Hej! Jo, om du klickar på bilden kommer du till dens orginalsida och därifrån kan du spara ner den på datorn för att sedan lägga upp den på din blogg. Om det var det du undrade? Det hela går ut på att diabetiker ska illustrera sina tankar om diabetes i form av bild. Ha en toppendag vännen!

2010-11-08 @ 09:36:53
URL: http://noragyll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0