Kan inte riktigt somna,spänd inför imorgon :-)

oj klockan är 1:30 och jag kommer verkligen inte till ro,är ju trots allt jag som skall hålla i alla trådar på Kungsbacka diabetesförenings uppmärksammande utav världsdiabetesdagen, har fixat och donat här inför den stora dagen imorgon, tänk världsdiabetesdag i hela världen,vilken grej!

Har köpt in tackblomma till föreläsaren och underhållaren, jättefina lite thaistuk.

Har även köpt varsitt presentkort till min underbara styrelse i diabetesföreningen som gjort ett GRYMT jobb, så dom får varsin ros och ett presentkort på kungsmässan imorgon,på varje kort har jag skrivit in liten personlig text till dom, hoppas dom blir glada och känner sig uppskattade, jag kommer vara en grymt stolt ordförande för Kungsbacka diabetesförening imorgon!

Nu skall jag försöka locka hit john blund, imorgon blir det fullt ös medvetslös!!

Stor Kram
Linda






Kommentarer
Postat av: Nora

Vad grymt duktig du är! :9

2010-11-14 @ 17:00:06
URL: http://noragyll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0