Jag är en stjärna på curves!

Hurtbullen Linda har varit i farten och tränat änu ett träningspass på curves!! hahaha ja hurtbulle och hurtbulle, satt på msn och då frågade Annalisa om inte jag ville följa med henne o träna, vi går på samma gym,curves i Kungsbacka.

Hmm, jag och träning går inte ihop men det är kul att göra det två så jag hände på Annalisa dit och fick mitt 24:e träningspass gjort. Dom har ju en dator som registrerar hur många gånger man varit där och när man varit där 100 gånger får man en tröja från dom där det står, 100 curves på!

På väggen  direkt när man kommer in så ser man stjärnor och på varje stjräna står det medlemmarnas namn,även mitt, så jag alltid skall komma ihåg att jag är en stjärna på curves!!!

Kan verkligen rekomendera curves, det passar nog verkligen alla, man får ta det i sin egen takt och det finns hela tiden instruktörer på plats som peppar,hjälper till och instruerar!

Stor kram till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0