Framtidsmässa!

Dagen idag är bara på sin början men ändå har jag fått gjort mycket, morgondagen spenderade jag med att jobba några timmar, det gillar plånboken :-)

Och sedan övningskörde jag och mamma in till svenska mässan i göteborg och där gick vi på en framtid och yrkes mässa, det var helt enkelt för att jag skall få lite inspiration med vad man kan syssla med i framtiden för jag är ju lite sugen på att sätta igång med plugg igen så man faktiskt kan bli något.

Intressanta yrken jag hittade var:
1. inom tullen
2. inom kriminalvården
3. Handel i Borås
4. Juristassistent paralegal

Kanske skall man söka allihoppa och förhoppningsvis kommer man in någonstans??

Tankarna går också åt något med journalistik och även teckenspråkstolk, hade varit jätteintressant!

Var det någon mer som va där?

Kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0