Café besök och nallepengar :-)

Heej :-)

Har varit på Café Linneás i Kungsbacka och fikat med mina två favorit tjejer AnnaLisa och Mine, det är vi som varit "gänget" och alltid hållit ihop de senaste, men av förklarliga skäl med jobb, dom båda har börjat plugga och ja allt annat man skall hinna med har vi inte setts på länge. Men det var såå skönt att träffa dom igen!!

efter fikat så var jag och ordnade så att diabetesförbundet fick lite mer pengar till sin forsknings fond, insamlingspengarna från "Bössan" vi hade utsatt på världsdiabetesdagen uppgick till 266 kronor (+ en dansk peng och två 50 äringar) haha alla vill vara med och bidraga på något sätt! Men det är jag jättenöjd med och hoppas dom pengarna kommer till användning på ett eller annat sätt. Sen hade vi pengar för sötis björnar jag sålt, det uppgick till 6000 ungefär, känns jättebra! På världsdiabetesdagen var det två utav styrelsens små barn som ville gå runt och sälja sötis björnar, dom frågade inte om man vill köpa dom frågade istället hur många sötis björnar vill du köpa?? haha dom gjorde nog att summan ökade lite, söta tjejer!!

Nu skall ja och shiva träna lite har jag tänkt!

Stor KRam

Linda


Fika med tjejerna var mysigt <3


Den fina sötisbjörnen som sponsrar diabetesforskning, 6000 kronor har kungsbacka diabetesförening lyckats tjäna in till diabetesfonden. och så var det ju 266 kronor från insamlingsbössan :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0