Ännu en dag på Bräutigams avklarad...

Heej!

Oj vilken dag det har varit, ställde klockan ganska tidigt så jag skulle hinna vakna och mysa lite med Shiva :-) Hade dock en känning när jag vaknade så Rickard fick springa och hämta ett glas mjölk till mig, när jag fått i mig det glaset kunde jag gå upp och göra mig i ordning för den andra dagen på Tjolöholms julmarknad där jag säljer marsipan för Bräutigams tillsammans med två underbara tjejer.

Det är så roligt eftersom vi nästan hela tiden har mycket att göra, folk att prata med och saker att styra upp. Dock är det ganska långa dagar, har idag jobbat mellan klockan 10:30-20:00.

Efter jobbet åkte jag till min kära vice ordförande i diabetesföreningen och såg över lite catering förslag till diabetesföreningens 30 årsjubileum som äger rum i januari,kul!

Sen åkte jag hem och då åkte jag på att köra min bror hem, men det är änsålänge bara roligt hihi, sen satt jag och pappa o myste framför tv:n.

Stor varm trött Kram
Linda :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0