Valborgs helg!

Hej allihopa :-)

Igår hann jag inte blogga så mycket eftersom jag och Shiva skulle åka till Rickard som hade permis från lumpen, innan dess så var jag på gymmet och tränade, mitt blodsocker låg på 4.2 när jag skulle börja träna, aldrig i livet tänkte jag att det kan fungera, men jag chansade och det gick suveränt träningen slutade på 5.2 efter 45 minuter, me like!

Valborg spenderades på "Valborgs crusingen" på Avenyn, har ju en riktig fordonskille som pojkvän så han fick hjälpa till med en bil som hade gått sönder där, då gick jag och flickorna till Bryggeriet och tjötade medens killarna meckade, så skall det va haha..

Sen mötte vi upp killarna igen och fortsatte kvällen med superbetyg!

Idag har vi tagit det lugnt och tatt hand om Shiva, spelar ingen roll om man gick och la sig fyra, vi ställde klockan på 9 så hon fick komma ut på en promenad, inte Shivas fel att vi va på fest liksom :-)

Idag så hämtade jag och Rickard en soffa som vi hade fått av en kompis till Rickard, supersnygg var dem ( en tresitts och en tvåsitts), vi skall ju flytta ihop i sommar så då måste vi ju ha en soffa :-D

På färden hit märker Rickard att jag inte riktigt är mig själv och blir mer och mer frustrerad på allt han säger, han påpekar lite försiktigt att blodsockerkoll kanske skulle vara aktuellt. Så vi glider in på mcdonalds och Rickard beställer en milkshake till mig, enligt Rickard är det sveriges roligaste ögonblick när jag är låg och frustrerad, speciellt om jag skall disskutera något med honom.Men men det bjuder jag på haha <3

Till mitt försvar skall jag säga hur KORKADE alla människor är i mina ögon när jag ligger lågt,jag minns flera gånger då jag suttit i skolbänken med lågt blodsocker och bestämt ansett i mina tankar att jag själv skulle varit en mycket bättre lärare vid katedern eller som i detta fallet en mycket bättre och kompententare bilförare (jag har ju inte ens körkort haha). tss tur att man inte nämner allt högt =).

Nej nu skall vi sova här

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0