I Lund på rådsmöte

Hej mina underbara bloggvänner :-)

Just nu befinner jag mig i lund och i helgen väntar rådsmöte med ungdiabetes, för er som inte visste det sitter jag med i svenska diabetesförbundets ungdomsråd (www.ungdiabetes.se), där har jag positionen tonnårsansvar därav min uppgift att arrangera tonnårslägret i sommar.

Ja så 17:27 satte jag mig på tåget till lund tillsammans med kollegan Björn, tågresan gick snabbt eftersom vi rensade min jobb-mail som var i total oordning tills min räddare björn kom och styrde upp mailen i olika kategorier och sånt, så nu har jag inte lika mycket spam och skräpmail i alla fall,skönt!

Väl framme i Lund blev det lite middag på ett ställe som heter Wrap house.

Kram L

Jag och Björn fick uppdraget att handla fika inför rasten imorgon och i affären hittade jag en riktig "diabetes hylla" eller vad säger ni?? :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0