trött på skitsjukdomen

uch ja idag är det på bristningsgränsen till tårar, ingenting har fungerat med diabetesen idag. Har legat HI jättemycket och nu på kvällen när jag skall sova så ligger det givetvis lågt. Är så trött på att ha diabetes efter ett dygn som denna.

Ringde min gammla diabetessköterska som är helt fantastisk och hon stöttar, förstår och rådgör på ett smart och bra sätt. Hon är den enda icke diabetikern som har rätt att säga "Jag förstår", avskyr när andra gör det men hon är så invan i gemet efter alla år som diabetessköterska,sommarläger ledare och ja en kär familjemedlem i alla diabetesfamiljer i Kungsbacka. Hon är kvinnan man verkligen kunnat ringa mitt i natten utan att skämmas.

Jag önskar att jag kunde ta semester ifrån allt som har med diabetes att göra bara över en vecka eller två det hade varit fantastiskt. Det stör så fruktansvärt mycket i vardagen eftersom man blir helt slut av dessa svängningar.

Idag är jag trött på att vara diabetiker, far åt helvete jävla sjukdom!

Kommentarer
Postat av: Maria & Diezel

Kraaaaam!



Maria & Diezel

2010-06-01 @ 07:33:45
URL: http://diezelkillen.blogg.se/
Postat av: irene

Vi kämpar med Tom, han har nu haft blodssocker mellan 12,3-19,8 i en vecka nu... blir trött...



Kram

2010-06-01 @ 08:11:30
Postat av: Anna Suchomel

Styrkekram till dig!

Anna

2010-06-01 @ 12:02:45
URL: http://www.suchomel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0