Lång dag i lund :-)

Hallå alla glada!

Dagen började tidigt idag med frukost och möte, vi har hunnit bearbeta mycket viktiga och relevanta frågor för att rådet skall bli så bra och effektivt som möjligt. Under mötes pauserna hade rådsmedlemmen Anders "paus-gympa" med oss, någon som lekte spagettileken när ni gick på dagis?? Det gjorde vi idag haha..

mötet höll på mellan klockan 8:30-17:00 så riktigt intensivt men vi fick gjort otroligt mycket och imorgon kommer det bli ännu mer, kul!

På kvällen hade vi en lokal aktivitet här i Lund, middag och biljard, supertrevligt och tro det eller ej denna gången hade jag lite flyt under spelet (NEJ det var inte bara tur lalalalala......). Något jag kommit fram till som är positivt med diabetesen är att jag fått chansen att träffa dessa fantastiskt trevliga människor, verkligen ett tips från min  sida när det ordnas aktiviteter i erat område, ge det en chans och gå på det!

Nej nu skall jag sova, imorgon väntar en ny arbetsdag!

Kram från Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0