Hallandsdiabetesförening

Hej!

Nu är jag hemkommen från mötet med hallandsdiabetesförening, det var ett intressant första möte för mig. Det pratades om mycket, världsdiabetesdagen(Kungsbacka har ju valt att ha sin egen är ju våran tradition, men dem andra kommer väll fira ihop eller komma på våran fattade jag det som), laholms badet (alla barn mellan 1-16 år får komma och bada på laholms badet, förra året var det 90 personer med), låter ju hur mysigt som helst=) . Sen så var det ju mycket ekonomi och sånt men det är ju inte så roligt för er att lyssna på haha..

Under mötet åt jag en supergod sallad med lufttorkadskinka, men den kan inte varit så bra för blodsockret, innan jag åt låg jag på 5.6 och efter gick det upp till 10!!

Hoppas ni har haft en bra dag, min har varit intensiv men bra!

Kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0