(L)

Hej mina underbara bloggvänner!

Gud vad roligt det hade varit att veta vilka ni är som läser, vad ni har för intressen, vart ni bor jaa..Det mesta, vem vet kanske någon som bor i närheten som man har jättemycket gemensamnt med? vem vet :-)

Igår var det ju föreningsdag på ABF huset, det var en mycket trevlig tillställning (tyvärr väldigt lite folk!), men viktigt för mig som är ordförande i diabetesföreningen här i Kungsbacka att träffa andra föreningar, se va det finns för föreningar och byta lite erfarenheter. Brevid diabetesföreningens utställningsbord satt wiplash skadades förening, han pratade jag jättemycket med, en mycket trevlig man!

Under dagen var det en föreläsning som jag lyssnade på, det var en arbets terapeft som var där och föreläste.

Jag fick sålt två Sötis björnar och ett livets löv, inte mycket men alltid något, många bäckar små som man säger..

På kvällen stod det jobb på min agenda, så mellan klockan 16-21 jobb sen så skulle jag sova hos syrran,men spontanitet och diabetes fungerar ju inte,för en diabetiker gäller planering för givetvis kom jag på att jag inte hade lantus med mig så fick först cyckla hem och hämta de j*vla lantuset, då saknade jag ännu en gång den underbara insulinpumpen!! Väl hemma hos syrran blev det VÄNNER och en tidig sömn hihi..

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0